maandag 19 januari 2015

100% coco

Wat is jou lievelings-boek krijg ik vaak als vraag. Een onmogelijke vraag voor mij omdat ik vaak in 1 week meer dan 2 boeken lees. Maar toch denk ik dat 100% coco (in paris) wel 1 van mij lievelings is. veel mensen denken dat mijn blog vernoemd is naar coco's blog, maar dat is niet zo. Ik had mijn naam bedacht van wegen mij katten oortjes die ik graag draag. Vlak nadat ik deze blog had gemaakt kreeg ik dat boek in handen en ik was direct verslaafd.




















                                                          100% coco

Coco droomt ervan om een beroemd stijlicoon te worden. Maar haar eerste dag op school word ze omgedoopt tot coco de clown. Coco durft haar eigen kleren niet meer naar school. Maar ze vindt het zonde van al haar vintage kleren en plaatst ze anoniem op haar blog. En binnen de kortste keren is haar blog de populairste van nederland.

                                                        100% coco paris

Coco's blog is nog steeds zeer populair bij modeminnend Nederland. Maar nog steeds niemand weet dat het coco's blog is. Als coco haar blog inschrijft voor een wedstrijd tijdens de fashion week. Krijgt ze daarna ruzie met Bruno. Maar de finale van de wedstrijd is in Paris. Game on.


Al weer een paar hele leuke  boeken van niki smit. Er komt gelukkig ook nog een deel 3: 100% coco in new york

1 opmerking:

  1. Ik hou van boeken met diepgang en avontuur. Maar vraag je naar mijn nr. 1 meidenboek? Dan zeg ik zekersteweten 100% COCO. Supergrappig, ik lees op het moment deel 2!

    BeantwoordenVerwijderen